11/10/2010

ukM dah sunyi,,,,,,,hurm~

m0od ; senyap n sepi.. huhu.. semalam aku prasan jugak nape ukm ase cam xmeriah sangat jek.. bersih pon bersih.. hurm,, pasal pe eh? pagi tadi nurill tanye ak.. bukan ke dulu ukm ni dah upgrade jadik mini z0o ke? esp KOLEJ BURHANUDDIN HELMI.. ye la,, mane tak nye.. monyet2.. anjing2.. biawak2.. n sumer2 haiwan yang xbrape nak kiut tuh.. sumer dah lesap! kemanakah kalian??! ya ampunn! aku rindu sorak riang kalian.. *erkk*

[=.=''

but then baru ak teringt ak penah dpt msg dari admin burhan,,ehhe.. mengatakan bahawa.. akan berlakunye upacara pembunuhan hidupan liar grand pnyer lah..

''harap tutup telinge kalau terdengar bunyi tembakan''..huhu..

maksudnye?? waaaaaaaaa!~ kesiannye.. tapi an.. xde tinggal kesan peperangan pon.. bau maintain natural.. xde bau2 peluru ke bom ke.. hmmmm....

... tiade lagi suare2 abang2 mangki nak ketuk tingkap bilik aku pagi2..

<---- abang mangki paling bongsu

... xde lagi orang nak jaga bilik aku dikala aku keluar shuppim..


<------serangan pertama


... aku sudah tidak serajin dulu, no more keje m0p lantai n tukar cadar.. hmm..

<---- serangan seterusnye


hmm.... DI MANA KAN KU CARI GANTI.. SER0PA DENGANMU... TAK SANGGUP KU bla bla *wahh! jiwa p.ramlee ak nih..huhu.. tapi tapi.. siyez la ukm dah sunyi...................(X_x)


p/s ; huh!~ wat de hal aku nak tacing2 nih??.. *konfius*

5 comments:

Anonymous said...

dahsyat juga serangan abang mangki tu

:: ANNUR :: said...

ahaks! agak r.. stok2 cmni hnye d ukm,, grrrr~

EIPUL said...

huiyo, dah macam zoo aku tgk bilik ko, haha
memang bagus gak 'mangki' tu kena buru, tadek ar bilik ko beselerak lagi macam tu. Hehe

:: ANNUR :: said...

ahha.. memg la agak bagus dicitu~ skg ak da b0le bukak tgkap bilik tnpa sbrg was2 n xdew dah bunyi d0rang gad0h2 kat blakang nih, berebut makanan.. bising d0e! kacau m0od nk stdy jew! ecece,,*study lar sgt an.. ehhe..

Anonymous said...

aq pernah alami peristiwa itu...sampai pecah cermin tingkap bilik....pandai plak si mangkin nih bukak cermin tingkap...mangkin u la kata kan