12/12/2010

sape nAk culik budak nihhh??

ade sorang budak nih..siyes aku suka dy..
name dy adib.. tapi mula2 umi dy bukak kedai kat tepi umah aku nih, kitorang anak branak panggil *adik* instead of *adib*.. dah dengar umi dy pgl ceggitu, ikut aja lah! masa tu umo dy xsampai stahun pon ag.. tapi tapi feveret f0od dy, eskrim n biskut??! gigi pon tadak ag..

ok! time dy ikut umi dy mai jaga kedai, dy cilok mai umah aku (biasenye kitorang yang pegi amik dy).. dok main2 kat blakang umah aku.. ape yang istimewanye blakang umah aku nie pon aku xtaw.. tapi dy suka dok kat situ.. sampai la abah dy mai amik, ajak balik makan tengah hari..
yang istimewanye blakang umah aku nie ialahhh
ianya dah macam mini z0o..[=.=''
sumer binatang mai lepak-sambil-minum-teh kat sini..
adib is an animal lover ok!
hampir sumer binatang yang salu lepak blakang umah ni dy bagi name..
*
*
baby embekk (kambing)
baby b0ooh (lembu)
baby bit (rabbit)
baby yea (ayam)
baby miaww (kucing)
*
*
yang len2 tuh aku sdri xreti nak sebut tapi ad je *baby* kat depan..
dy kenal sumer binatang n kumpul sumer benda yang ade gamba binatang termasuklah kotak belacan (ade gamba harimau)..

hebat kan?

dulu lagi teruk.. nampak je kucing, tergedik2 dy pegi kejar.. aku sdri xbrani men kucing, takut kena cakar.. dah dapat uh, dy pegang n korek telinga kucing tersebut..

astaga~

tu dy ikut prangai abahnye yang suka garu blakang telinga kucing tapi disalahtafsir lalu dapat kat dy, dikorekny telinga kucing tersebut..[=.=''

budaknye sangat pandai..
skali ajar je, dy dah boleh ingat..

'umi,, nak snek ular!'

sebab umi dy ajar snake=ular..

'sappyy,,,,go!!'

sebab addicted ngn geng pgmbaraan upin ipin..ade dialog uh..
dy hafal kot sumer skrip..
mane tak hafalnye, dari mula2 aku masuk matrix sampai la masuk uni nih, asyik ulang cite tu je..
sampai aku pon dah boring gile!















p/s; kalo suh pilih antara waja n saga, dy pilih waja.....ehhe..
bijak bijak!

2 comments:

EIPUL said...

sejak bila nama ko jadik mak aji?
haha

comel budak tu, amik la jadik adik angkat

:: ANNUR :: said...

hak3.. sejak ak jadi ayu lagi s0pan lah! huhu.. memang c0mel3! adik angkat? tah la.. ehhe..