12/14/2010

aku takde keje

n0on sumer!
erm.. mo0d ak skang ; resah-gelisah-melisah. sebab minggu depan dah nak masuk ukm balik! waaaa!~ tanak pegi boleh x? boleh x nak stay kat kampung, tunggu anak raja or raja tu sdri masuk minang?? tak boleh. =.=''

hurm.. aku pegi 18hb, sampai kolej of kos 19hb. pagi uh lepak kat bilik kawan dulu, ye la. pejabat mane bukak ag, nak mintak kunci bilik pon an. lepak hilangkan sengal2 badan dulu. kejang taw x naik bas dekat spuluh jam! dah la dalam bas sempit jek, nk julur2 kaki pon xleh. (X_x)

agenda paling pertama aku nak wat ialah nak pegi low yatt sebab nak beli printer! wahha!~ kompem la lecture notes aku lengkap tuk sem depan. xpayah dah pagi2 rushing pegi fak semata2 nak fotostat nota. sampai2 kat fak, kedai fotostat pulak xbukak ag. aduyai. masuk kelas mula la kena pot pet. ok fine. pot pet la selagi mulut tu boleh function. (ayat kejam)

ari kedua tuh ingat nak pegi canselori, nak cekidout yuran tuk sem depan, kalo duit cukup, bayar teros sumer skali n duit lebih tuh, kita ENJOY! wakaka!~ plez la! buku beratus2 mane nak cekup duit haa? takkan besar2 pon nak suh mak bapak tanggung ag. dah ade jpa, ptptn pon xstop ag. cukup la tu kot. lain la kalo jpa kena tarik. (ehhe, mintak jauh)

ok! untuk hari2 terakhir aku kat umah ni. aku nak hayati n nikmati betul2, tanak bagi homesick nanti. ok, ini tpu. =.=''. aku dah tanam azam, nak on9 kejap2 aje. juz tuk blog n bace artikel. uhm. aku pon dah tawar hati nak bukak fesbuk. sebab dah ade blog nih. hehe. bukan ade hape pon kat fesbuk. hanya luahan perasaan yang boleh membuatkan aku nak muntah terbelahak. contohnye.

''kenapa kau datang lagi dalam hidup ku?''

dah kalo nak tau jawapan, post je lah kat wall budak tuh. xyah menyemak kat home aku.
boleh x?

''ape yang aku mampu hanyalah berserah pada-Nya,
biarlah DIA yang menetukan siapakah pilihan hati aku''

uweekk! yang tulis status uh pulak terbukak sana terbukak sini. tawakal konon. cam ramai je nak kat dy an. nak pilih pakwe, dy tawakal. kalo exam, dy tawakal. kalo amal? tawakal jugak lah ye. usaha nye x..

''kenapalah hidup aku sangat banyak dugaan? aku tak mampu''

aduyai. orang len pon ade beribu masalah nak pikul. kalo xmampu, pegi je la bunuh diri. ni mesti xlulus pendidikan islam nih. Allah ukur kemampuan kite kalau DIA nak bagi ujian cik adik oi..
setakat tulis sebab nak orang bagi semangat xpe la. ni orang len bagi semangat boleh pulak dy kate, 'awak boleh la cakap camtu, bukan awak yang kena, awak xrasa'. dah tu baik luah dalam hati jek kan? emo semacam.

eh, silap topic dah aku nih. teremo pulak dah. haha. ok lah, sebelum emo aku melebihi batas, sampai lappy pon terangkat nak kena buang, baik aku ch0w, tolong aku's mom masak lak. okeh?

bye2!

No comments: