2/27/2011

kejadian petang tadi......(X_x)

wahai menteri-menteri sekalian! nyawa beta terancam petang tadi! ayoyo. ape punya hal la. (=.='')

ni la aku nak cerita. huisssh. dahsyat dahsyat. jauh lagi dahsyat dari cerita dua alam ni. petang tadi kan aku lapar la. dah pagi pon tak makan tengah hari pon tak makan. dalam kol 5 lebih kot. ingat nak pegi KIY, kolej sebelah kolej aku, nak makan. sebab kolej aku, makanan dia erkk. walaupon agak jauh, tapi kalo jalan kaki, 10 minit dah sampai. tadi aku ikut jalan belakang. jalan belakang lagi dekat la. 9 minit dah boleh sampai dah. eheh. pegi la jalan dengan hana. dah jalan punya jalan, nak sampai tangga dah. ada anjing kat situ! mula-mula sekor je. waaaa! nak lari, tapi kang tetiba kena kejar lak. jalan sepoi-sepoi je la aku ngan hana. patah balik. on the way nak patah balik tu. lalu pulak sekor lagi kawan dia. astaga. mengucap aku tadi. siyes la waktu waktu macham ni aku memang selalu terpikir, ''alaa. kalau la aku sempat kawen nanti.'' ye la. bahaya gila dengan anjing hitam gelap-gelap macham tu. seriau doh. anjing tu tengok sinis je, tahu kitorang takut kat dia. ok fine. tengok la sesinis mana pon selagi aku tak bawak makbapak aku mai tembak kau. huh.

takpe la. dah berjaya patah balik tu. kitorang pegi ikut jalan depan je la. mak ai. kat situ pon ade jugak yang lepak lepak. lagi ramai. walawei! kolej anjing pon kat sini jugak ke?? betol la. kami dah kena kepong!! waa. aku tak bersalah weyh. kalau nak main main pon, pegi la main main dengan shila ke, que ke, takpe jugak. aku tak suka la main main macham ni. pless la. eWww!~


hoh. bukan anjing ni la petang tadi. kalau macham ni punya kechik, aku pegi lempang sekali dah demam dah. tapi tu la. kat sini mana ada jumpa anjing kechik-dan-gediks macham ni.
yang adenya yang ni haaa.......

*
*
*
*
*

hamek kau. sebijik hitam coklat macam ni.

kalau yang ni bukan setakat nak g lempang, aku acah nak pegi cubit je pon dah mengamuk si hanjing tu. aduyai. ni namanya anjing besau-dan-grrrr. aku nampak tadi dia jelir-jelir kat aku. heh. macam anjing!! =.=''

**********

ni hanya dapat dijumpai di ukm sahaja. nama dia monjing.

ah, takpe la. last-last naik makan kat cafe burhan je. aku beli mee bandung. dari kol 6 aku start makan, kol 8.30 tadi baru je habis. huh. seksa tekak aku d0e. bukan tak sedap. cuma tak segojes yang KIY punya makanan la. mahal pon mahal. takpe la. at least masa ni la aku amalkan sunnah Nabi, mengunyah 44 kali sebelum telan. eheh. ni bukan setakat 44 kali, aku up lagi, dah 50 kali dah aku kunyah, baru telan. hebat tak? erk. rajen plak aku nak kira kan? ngeh3!

lagi satu kejutan aku terima hari ni. huhu. ni haa. lam pesbuk tadi. ada kawan aku post kat jkkp punya grup. pasal suruh cek saman. pastu saja gatal nak cek. walaupon aku tak naik moto tak naik keta, aku saje la kot kot ada anak datok ke saman aku sebab aku jual mahal dengan dorang kan? ngEe~ haa, sesape nak cek jugak, tekan gambar tu kuat kuat.
dan keputusannya,, adus. aku memang ada kena samann! bapak ah ketar tangan aku nak bukak saman ape aku kena. jeng3!! *pengsan*

aku dah cek. korang bila lagi? eheh.

haa. dah. abes cerita pasal nyawa terancam aku tadi. ni cerita lain pulak. semalam aku pegi pasr malam lagi. wEe~ pastu pusing punya pusing,, aku ada jumpa baju yang ada gambar katak!! dan baru aku tahu....nama dia KEROPPI! patut la kebanyakan gamba dia ada tulis K kat baju. aku ingat K=katakhudus. rupanya K=keroppi. baru ku tahu. ;)

keroppi

tapi aku terbeli yang ni. hana kata yang ni lagi comel. (erk?)

ehhe. nak tunjuk baju je. alah. boleh la setakat nak pakai pegi makan kat mamak. kang pakai baju glam glam, kena asap roti canai plak. huhuh. okay la.. sampai situ aje. babaiii~

psssttt; aku ada wat header baru. tapi sayang plak nak remove header yang nih. hurm..



4 comments:

the GirL said...

so ni la alasan ko xnk makan ngn aku?? huh!!

an_Nur said...

haha. alah, tacing pulak budak ni. dah tadi ko tanak selamatkan aku daripada anjing2 ni, nak wat camner., malas la berkorban nyawa.

Qaseh dalia adelia said...

muahaha tatottt

EIPUL said...

aku anti anjing gemuk besar itam, huhu, aku penah kena kejar sampai tak cukup tanah aku lari, haha