7/06/2011

bola showdown bola showdown..;(

kedengaran kat tempat tengok tv, bunyi GOL! GOL! GOL!,, tapi aku tak jamin la diorang jerit tu sebab memang bola masuk gol ke ape. aritu ade sekali, aku dah nak masuk tido dah pon, oleh sebab bunyi jeritan kegembiraan macham tu la, aku tetiba rasa nak join tengok. huh. still 0 - 0. mana ada gol lagi. ni penyokong punya gimik lah ni. sama jugak kalau ade bunyi diorang nih marah-marah, acah takmaw tengok dah, ingat ape la, rupanya marah kat pengadil aje. main bagi-bagi kad kuning pon boleh jadi isu. hai laa.. kalau dah fanatik memang tak boleh wat ape dah. =.=''

tapi kat rumah ni memang agak best jugak la kalau nak tengok. walaupon takde la skrin besar macam kat kedai makan. sebab keluarga aku campur dengan keluarga sebelah rumah pon mai memeriahkan suasana kat sini jugak, dat makes da event more hillarious. ;)


red warriors,, oyeah!~

tapi tapi, because of bolasepak ni lah aku tak dapat tengok showdown 2011 (tv8). adus! tambah lagi, dis week dah top 3 punya competition. how la? minggu lepas dah buat hari rabu jugak aku rase. malaysia lawan chinese taipei rite? oho. for sure la, aku ingat wei. dah minggu lepas pon aku tak dapat tengok. pity..;(

but no hal lah, bukan takboleh download pon. tapi tak best jugak tak dapat tengok live. huh. what a waste. ruginya! kalau mari menari, yang tak berapa nak best tuh boleh pulak asyik ulang ulang ulang. yang nih? ulangan pon tengah malam. mana la aku nak tengok.? but still, nak buat ape nih? tv sudah dikonker, nak online pon, boring dah. nak baca buku?? Zzzzzz~ haha.


ecx!! ;P

pssst; hope next wedn takde bola lagi. boleh? ;)



No comments: