7/04/2011

anak pompuan zaman sekaranggg. hai la....

lokasi : lauk-pauk shop.
time : tengah hari tadi
.
tujuan utama ke situ : ape ke bangangnya! of kos la nak beli lauk d0e! apoda.


aku : kak, nak beli ikan kerisi.

kakak jual ikan : (buzy layan pelanggan lain) tu haa, dalam bekas hujung. amik lah nak berapa.


aku pon dengan muka macam bagusnya, pegi la tengok jenguk, sambil tangan sebelah lagi pegang plastik, nak taruk ikan. jenguk punya jenguk, aiii, masak aku macam ni. (0_0)


aku : (volume slow je) akak, oo akak...

kakak jual ikan : betol la tu, dalam bekas tu. amik la, 8ringgit sekilo.

aku : hhhhmmmmmmm.........


''aduyai, ikan kerisi yang mana satu weyh?????''


see? ade 4 jenis ikan dalam ni.

pesanan Wanita Hari Ini : kalau tak kenal ikan, takpayah la nak pegi beli sendiri. huhu. tapi salah ikan tu jugak! sape suruh dia sama je..... [=.=''



2 comments:

the GirL said...

kahkahkahkah... aku kenal ikan temenung je.. ikan len tak kenal..hahaha

an_Nur said...

haha. aku pulak kenal ikan lolong aje. tu pon kalau yang ada kepala la. kalau ikan lolong tanpa kepala, tak cam jugak. tak nampak mata besar kecik. hahaha.