7/11/2011

don't judge a book walaupon takde cover. (>.<)





see? buku aku mana ada cikai-cikai. paling tak pon, mesti koyak punya kulit. biasaakk! orang rajin kan. gitUuuu~ hahaha. *muntah*

first before last (erk??), kasi tengok dulu buku apa tuh? haa, bukak mata besar-besar macam fatimah, angkat kening tinggi-tinggi macam ziana, pandang dengan hati yang bersih, justeru baca lah dengan ejaan yang betol.... its BUKU MEMASAK beb! er, kau jangan nak buat-buat pengsan boleh tak?! aku lepuk jugak karang! huh.

LOL.. no lah, dats not my book. (o_o) its belong to my friend. huhu. tadi dia bagi pinjam. sebab dia pon tak guna sangat buku tu. er, kiranya aku guna sangat la? w0wowo. mesti d0ng! aku kan rajin. ngEe~ apesal? tak puas hati dengar aku rajin? tak happy? heh, suka hati kau lah. =.=''

so, start esok, no more masak-main-campak-campak or terlebih rasa terkurang rasa. wait, shud i buat entry about ketuk-ketuk ramadhan, versi annur? eceh! tu pon tak tentu masak serasa sesedap marrybrown, sudah mau kecoh, ape barangg? eh eh, suka hati aku la. janji aku reti masak, kau reti? *riyak gila*

okay,, aku juz nak tunjuk buku tuh. walaupon tadak cover, tapi amat istimewa bagi pemiliknya. kerana dirinya begitu berharga.. ceh! babaiiiii~


psstt; oi nasik g0rengg!! teet teettttt!! >.<

2 comments:

the GirL said...

errr... tolong la wey... ko boleh ke masak??? even guna buku panduan memasak/ buku resepi pon, boleh ke ko masak tanpa membakar dapur tu???
wakakakakaka...

an_Nur said...

dengan membakar dapur pon bolehh~ hahaha.