7/18/2011

gula-gula di WHI..?


hye2!

eh, kau tengok tak Wanita Hari Ini tengah hari tadi? walawei, rugi gilaa sapa tak tengok! *akceli aku pon tak tengok, tapi masa dah nak habis, sempat aje akak aku panggil aku suh tengok. excited gila panggil aku, ingat ada ape laa. rupanya ni haa, adik-akak-manis-gula-gula-weeekkk ade buat persembahan d0e. ohla, diorang ke yang jadi artis jemputan? wahhh! great!~

kiranya sebelum ni aku pernah dengar je nama group tuh. tak pernah tengok pon. tak femes di mata aku. ngeh3! tadi kira macham bertuah la (erk?) aku dapat tengok. okay, BERTUAH sangat. haha. and i thought they're all free-hairs. tapi tadi ada sorang yang pakai tudung? she's one of the members ke? before this, i wonder la diorang nih memang singing and dancing like k-pop betol ke, or just macham peserta tomtombak, nyanyi sambil goyang tangan goyang kaki je? dengar cerita macham gempak je, ''dilatih untuk menyerupai k-pop''.



setiap kali aku tengok gambar ni, mata aku kat kaki diorang je, sebab banyak ruangan untuk ditengok. haha. homaigosh! (bertaubat lah kau annur.).. cuba teka, kalau lelaki tengok, diorang tengok kat mana dulu? haha. okay, diorang BANYAK tengok kat mana? well well well. tepuk dada uhuk uhuk la ye.... ;)

okay, muqaddimah yang agak panjang. =.=''

aku sebenarnya nak cerita pasal persembahan diorang tadi. giiiilaaa annoying! ;0 selama 5minit diorang buat persembahan, sekali dengan aku aku pon mengumpul dosa, duk mengutuk tak habis. (astagfirullahalazim) apoda! seriously shit. kalau kau tengok hana menari gedik-gedik dalam bilik, lagi okay kot daripada diorang nih. (wow! aku puji hana kot~ haha.)

dah la wei, rasa macham nipis je iman aku, nak cakap banyak-banyak pasal diorang nih. konon selama ni iman penuh di dada? hahah. okay la, dah dah la nak kritik pon..... ;P




1 comment:

NoraChan said...

rancak mengkritik nampak... dah la pervert!! suka tgk bahagian byk selulit.. eh kulit..