7/19/2011

pergi kampung sebelah dapat durian..;)

well hello!~

just now aku pergi ke kampung sebelah, with my friend, ain. erm, about half an hour journey la. if naik kereta, lagi cepat sampai. huh. only if i know how to drive. =.=''


ni ain.

sebab pegi sana? huhu. ain yang ajak. dia nak pegi rumah daddy dia, nak ambik sign nak isi borang ape tah. buzy la sekarang, kan musim budak-budak nak masuk universiti. alang-alang dah keluar, aku pon teringat la kena ambik gambar sempena menyiapkan lesen aku yang taktahu bila nak siap tuh. huhu. and what happened?? gambar aku siot gila weh! aduh. aku paling tak suka ambik gambar pasport. selalu tak jadi. tambah lagi, yang ni dia tak edit langsung. kau boleh bayang tak? jerawat beb! memang tak jaga perasaan aku langsung. kecik hati.. T_T

haa, lepas ambik gambar, pegi la berangkat ke rumah bapak dia tu. disebabkan dah agak nak gelap, kitorang pon agak jauh jugak nak balik. dah la sepanjang perjalanan tuh hutan rimba, rumah orang ada la sikit-sikit, tapi sikit je la. sebab tu agak rushing, pegi naik satu tangga, dah mintak diri nak balik. gituhhh! haha. nampak tak kerushingan tuh? =.='' takde la. sempat je aku ngan ain pegi melawat sampai belakang rumah. kau ape tahu.? sekarang musim durian beb! kat tempat aku durian masih takde sangat lagi, still mahal. lebih kurang rm3.50 sekilo. sekali dengan duri duri dia tuh, boleh la dalam enam tujuh hinggit sebijik. ha, tu yang sempat pergi jenguk belakang, kot la ade yang dah terhempas ke tanah tumpah darahnya. then?? ofkos la dapat kat kitorang, not only one or twwo, but FIVE weh! haha. orang kalau jual kat tepi jalan 3biji sepoloh hinggit, dah beratur orang nak beli kan? ni aku dapat free. oh senangnya dalam hati, dapat durian free lima, seperti dunia, ana yang punya,. wEe~



tapi satu lah problem. kitorang pegi naik motor weh. haha. trouble is a friend yeah trouble is a friend of mineeeee,, by lenka. aduyai!! camane nak bawak? ofkos aku la yang bawak motor sebab dah nak gelap. ain tak berani nak bawak laju. eh, no lah. aku bawak pon bukan laju sangat. just lagi laju daripada dia lah. huhu. *hope jpj tak baca blog aku nih.

nak dipendekkan cerita, aduh aku rasa belakang aku dah berlubang lubang dah ni, sebab brek mengejut, sebab masuk lubang tak slow, sebab kat jambatan bantai naik je, kau bayang la weh, sekali terbrek mengejut, sekali kena cucuk belakang aku. huhu. perit2. tu la, tadi happy sangat kan. ha ha ha. padan muka kau annur!

now, dah sampai rumah, kehappyan dapat durian dah takde lagi. =.='' (sakiiiiit)






2 comments:

NoraChan said...

ko no makan isi durian ke kulit durian?? haha

Anonymous said...

sgt2 skew bnde nih .. haisssh~