7/14/2011

time is running out!




huhu. hamek kau! punya la besar jam nih. ;P


sekarang ni masa ceeepat sangat jalan. er, ke aku je rasa macham tu? dont know. aku rasa baru je masuk bulan 7, but today dah 14th! dah two weeks berlepas. huhu. magic gila! maybe sebab aku duk rilek-rilek kat rumah, tak buat ape? sebab tu aku tak rasa time's running? tu la, if aku tengok jam, pukul 3.45pm, pejam mata sekejap je, dah 4 lebih, 5 lebih. taksempat nak tengok pukol 3.50pm pon. =.='' what to do?

macham hari ni, tadi baru je aku bangun tido, baru lepas breakfast, baru kemas rumah (wow), baru tengok cerita breakfast show, tapi ni, tengok jam, dah pukol 3 lebih?? pelik...

and tomoro is 15th!! adus. one of the important date. huhu. just for me la i guess. tu la salah satu sebab aku rasa time is running, not just tick-tocking. hope tomoro will be a happy day! ;) dup dip dap dap dap.


pssst; esok wajib update!!






2 comments:

Unknown said...

haha,
memang masa skang makin singkat weh,
nak buat apa pun macam semua tak sempat

15hb ko kenapa weh? huhu

NoraChan said...

masa terasa singkat..tanda2 nak kiamat.. taubat la segera Annur... =P