8/17/2011

justin bieber vs dani shay.?




tadi aku ingat nak buat wordless wednesday, tapi er biarlah. lain kali aje. ngee.



huhu. aku ada terbaca benda nih kat facebook. and aku try tengok. jawapan dia, JUSTIN BIEBER! what la. kesian justin, dah la dilabel jadi a women, lagi pulak top ten? haha. siot. okay la, ramai suka dia sebab kekiutan dan kebabyface-an dia kan? no wonder lah boleh jadi top 7 women on internet. eh, but why WOMEN?? haha. ni kes tak puas hati..

bukan ke lagi logic kalau diganti dengan dani shay.? she has that kind of face too, and exactly a women. hahah. oh okay, dani shay tak lah sefemes justin. sebab aku tahu pasal dia pon masa aku tengok rancangan ape entah dia masuk, American Idol or America's Got Talent or whatever lah, aku ingat yang America aje, tak ingat show ape. tu pon kebetulan tertengok. aku pon macham ehh, justin ke tu? peserta lain dah boleh give up lah nak menang. hihihi. but nope, lepas juri tanya macam-macham baru lah tahu she's dani shay, muka je sama dengan justin. ohmai. mesti dia saaangat sayangkan muka dia tu kan kan? mesti kalau dia pegi mana-mana pon orang mintak sign la, orang mintak nak bergambar la ape la kan? wahh, what a life! ;)


dani shay

okeh, apepon, justin memang best, except a few of his clip videos yang mana pasangan dia lagi tinggi dan besar. ngee. go justin, go!(erk?) #okbai.


pssst; aku pon taktahu aku takpuas hati sebab hape. heheh.


1 comment:

NoraChan said...

like seriously...?? tu gambar JB ke Dani shay??