8/15/2011

sekadar bingkisan.




salam pertengahan Ramadhan. ;)

roger! aku sekarang berada kat cyber cafe, sedang menunggu kawan aku isi form ptptn, huh, sibuk nampaknya dia sampaikan aku yang taknak online ni pon terpaksa online untuk mengisi ruang sepi dalam diri. uhuh. bercakap namun tidak dilayan amat memeritkan. baik aku pegi kat computer lain, then bercakap dalam blog. rity! walaupon taktahu nak tulis hape. XB

eh you all ('you all' gituu!) tahu tak, i dioffer tiket untuk melancong ke johor rabu ni. sponsored by miza and family. ngeh3. 'tiket' la sangat kan? huhu. parents miza nak balik ke johor, pergi rumah grandparents miza kat sana, kat tangkak. kereta ada lagi kosong, dah aku alang-alang melepak kat rumah dia harituh, so, diajaknya sekali. hoh0x! agak excited, sebab aku takpernah jejak kaki lagi ke johor. ain kata ''eyy, pergi la! rugi tau takpegi, tangkak banyak kain murah.'' oh okay. er, tapi aku dah ada baju raya, caman ni? buang yang ni then beli yang baru? boleh? hihih. banyak kaya kau?? tengok la lusa, kalau pegi, ada la gambarnya tu. what a life, dapat pegi johor!! *mas, u have to bring me to the beach yeh!

enough about johor. ;) hurm, now dah 15 Ramadhan, esok dah 16, lusa 17. lama-lama dah habis puasa, lepas tu raya, lepas tu bla bla bla. haa, semalam i got an invitation to a wedding. pada hari raya ke-4. ohyes! it's my friend's wedding! ohmai. when will be my turn?? annddd who's the bridegroom? wanna know! wanna know! please, show him in my dreams please! haha. gatal. ;P *astagfirullahal'azim*

okay, sekarang jugak tengah tengok tv3online, cerita Laila Manja yang hari kamis punya dulu, aku taksempat nak tengok and surprisely, line kat cc memang best! macam line streamyx yang dicuri dari jiran sebelah masa aku duduk rumah nenek miza haritu. thanx orang sebelah! ;B

oh okay, sebab aku baru perasan line laju, taknak buang masa tulis entry panjang-panjang. #okbai.




No comments: