12/27/2010

femonema budak pandai. MUST READ!

must see dis!
fakulti paling best kat ukm. haha. *i guess
kos chemical engineering!

mase lapang tidak disiakan. -membace dan setadi
mase lecturer dalam kelas. -angkat tangan dan tanya soalan kat lecturer
lecturer tak bagi esaimen. -merengek. mtk jugak nak esaimen (sambil hentak-hentak kaki)


tapi tap
i..
sumer itu hanya lah mimpi di hari hari..

(X_x'')

yang realitinye.

*
*
*
*

*


tidur yang cukup sangat penting bagi sorang pelajar.


sesi mengkiutkan diri dengan memakai bedak bedun dan lip balm.
penampilan menjana keyakinan.


sesi memikirkan masalah negara. ''sangat pening meh bla bla bla''

sesi menyikat rambut.


sesi berpesbuk dan membace sambil mengutuk2 blog orang.


sesi menjiwangkan diri


sesi mengorat


sesi mempromote. DAAAAAA!!

walaupon mereka-mereka ini tidak berapa nak sopan dalam kelas, tapi tapi

SAYE SAYANG BEBUDAK CLASS SAYE.

baik yang masih stay.


atau yang dah kena kick. *aku pon xtaw subjek ape yg dy fail.


psssst; sumer2. sweet x aku? hahaha.

14 comments:

EIPUL said...

haha, korang sangat kelakar lagi2 yang sampai tido baring kat kerusi tu, setakat ni kitorang tak buat benda camtu lagi kat kelas, kekeke

aduh, minggu depan da stat kelas
malasnye~

an nur said...

haha. biase la, awl2 sem ni..



dan ko uh, nikmati la cuti puas2. lepas masuk nnti xjadik cam kitorang nih. (xcukup cuti)

Anonymous said...

hak2...nak tergelak ni...best ah,

acai si panglipurlara said...

kau memang nak kene...bila aku kene KICK ha...haha

Anonymous said...

ak patut baca yg part atas tu jek...hahahaha

an nur said...

acai ; bis tu yang ko bla pegi mesir uh bukan sebab bawak diri ke?

ajlaa ; haha. watpe nk bace atas jek. yang bawah tuh ade je gamba ko.

Anonymous said...

hahahaha...mmg best klou buat cite pasal org lain kan2???ha gambr sendiri xde plak kan...

an nur said...

wekk. haha. aku punye gamba mahal w0o! xlehh upload. ingt free sh0w ke? hahaha.

syilla said...

ngek punye AnNur....gmba Lip balm tu dye gi letak lak... cis...

an nur said...

cis! haha.

ANATI SOKI said...

jum menikmati cuti sepuas2nya sementara cuti masih ada!! muahahahaha

anat fllwo mellow kamu.. seyes jatuh cinta ngn header blog kamu! comel!

an nur said...

ahaha. c0mel kah? thnx2.

Miecyber said...

Kretip.....

Bila saya blogjogging $$$$$$.....

the GirL said...

oih.. since when fizi ngorat aku???
bukan ko ke yg scandal ngn dye...