12/26/2010

perjalanan semalam..

hai2.
wat a hepi outing yesterday! walla!~
huhu. aku kuar ngan dak2 satu kos. fizi, syilla, que, shuk, faris.
very exciting!! duet pon xbyk abes. *jalan2 je banyak.


shila jadi fotografer.

hurm. agenda utama pegi mines uh, nk tengok wayang je. hantu mak limah. tapi ting tong! FULL suda~ lantak la. pusing2. pastu shila ajak p men bowling. on je. ehhe. tapi que tanak men. xpe lah. dy nak duduk tengok je la kot. *kot*
haha. last2 join jugak. n aku juz nak umumkan satu benda.
SAYE..SUKE..LONGKANG! SO..MUCH ok. [=.=''


wahh. kakiku berstoking putih masuk pic jugek.


agak2 aku leh jatuhkan x tiga lagi pin uh??


g makan..

pastu g karok. huhu. sowey. gamba xleh uplod. sumer gmba fizi jek. gile glam punye fizi! haha. karok ngan kengkawan, memang best. xyah nk suare2 sedap pon. fizi kate suare dy ala2 cam sorang artis uh. aku xingat name dy.
faiz tahir @ faizal tair?? ehhe. peh.
PERAH SANTAN!


okeh. last skali lepas pusing2, masuk kuar kedai baju, kedai buku, kedai pape lagi la. dapat la seketul baju nih. murah je. sesuai la stakat nak pakai pegi class.



daaannn tiba lah masenya tuk perabis duet kat GIANT! tujuan utama juz nak teman shuk pegi beli heater. JE. haha. dah name pon sale. mesti la ade berminat barang2 len. kitorang terbeli nih. murah je. below rm25..


shila punye wane biru. aku yg tengah2. yang shuk pegang tu que punye.

yang paling aku excited. apekah? kat giant tuh ade KEYBOARD!! wahh. haha. ape lagi, aku ngn shila wat band pancaragam la kat situ. haha. memeriahkan suasana. hehe. siyes memang bez. walaupon xreti nak main.



okeh. selamat menjamu mate ngan gamba2 ni.




dah lenyek sebab dalam bas uh pack sangat.


tidow ku lebih lena lepas ni. *sebelum ni xpenah xlena pon.
















psssst ; siyes sangat best! thnx sume. ~{^_^}~

7 comments:

syila said...

OMG.. gamba aku naik kuda tu pon ade ke????
aiya....

:: ANNUR :: said...

ahaha. c0mel ap. ehhe.

Anonymous said...

wah, anis... chaiyok2 truskan ber bloging... ak kan follow blog ko

:: ANNUR :: said...

anonymous ; sapekah??

ijat_asni said...

cute
cute~

aindzaya said...

macamkenal jew yg berbaju cokelat tu??
makhlu Allah..besala..

http://aindzaya.blogspot.com/2010/12/supriseeeheppy-becoming-befday.html

:: ANNUR :: said...

sape? faris ea?