1/06/2011

contest aku dan kaca mata.

halo2.
tadi jenguk-jenguk blog syilla. n w0w! she tagged me for dis contest. erk. dunno la compulsory or not to join lepas kena tag. ehhe. okeh. buta blogging. [=.=''
dah lame dah nampak contest nih. tapi wat tak tahu jek sebab tah la. tak join kontes mane-mane lagi pon sebelum nih. tapi sumer benda ade first time. huhu.
syilla,, a
ku join okeh. ehek.


klik kat gamba tuk go stret to da owner's page.

huhu. aku pon tatau nak hamik gamba mane. aku juz ade dua je gamba yang pakai spec. huhu. sayang nak tutup mata. *bajet mata c0mel. haha
erk. alang-alang dah ade dua jek gamba aku ngan spec, boleh aku letak dua-dua? haha. gila tamak! ah, tapi pic yang aku nak pertaruhka
n, yang ni jek. yang lagi satu tuk santapan mata. hehe. boleh? (tak kira, nak letak jugak.)


ni tuk kontes ni. aku(baju pink) with syilla(baju putih)

haa, dear cik shapiq, juz ign0re gamba di bawah ni ye. aku saje nak letak. huhu. boleh? kalau tak boleh, ko bace sampai gamba atas ni jek. pastu tutup mate. buat tak tau je. erk. tetiba direject tanpa bertanding lak aku kang. peace!


spec dan tupperware dipaw dari rumet.

kena tag eh? erm. jap ea..

(1) eipulyasin
(2) tirah


psssstt; wish me gud luck for thermo tomoro meh! uh no!!
(X_x'')

7 comments:

the GirL said...

hahaha.... gmbr yg 2nd tu ade potensi nak menang nih.. hahahaha..

w.a.n.i.e said...

eh ade contents ngan spec ek..nice..
good luck dear

an nur said...

wanie; huhu. ade je. j0m la join! ehek.

syilla; haha. banyak la ko punye potensi. papepon, gud luck la tuk aku. for my frst contest. hak3. ^^

Iryns awyn aka ryn said...

gud luck.. :)

EIPUL said...

terbaik ar ko
pakai telekung + spek

boleh jadik trend setter ni
dalam 2 3 hari ada ar orang jalan2 kat mall macam tu, hihi

EIPUL said...

*btw aku tadek gambar yang pakai spek macam tu, haha, so takpat join kontest ni
=p

an nur said...

eipul; huhu. tapi kalo ko nmpk ad org pegi mall pkai cmtu,, jgn tgurr! itu bukan aku.. haha.