1/08/2011

poskad besday sempena 20th!!



saya, sebagai PA kepada cik hana yunus nih, ingin mengucapkan selamat hari lahir kepada beliau. dan tahniah, anda telah berjaya mencapai umur 20 tahun. walaupon fizikal tak berapa nak stabil dengan umur. erk. ok fine. [=.=''
hari ini, saya ada terima banyak poskad untuk cik hana.
tapi untuk tidak memeningkan cik hana dengan banyak sangat poskad yang tidak menarik dan tidak tertarik dan kau bukan da bomb, saya telah memilih sedikit sebanyak poskad terpilih. yang saya kira menarik tertarik kad tu memang da bomb! sini saya nak list kan. saya tahu cik hana banyak keje sekolah. sebab tu la saya tolong pilih-pilih yang mane yang saya berkenan.
ni haa. lagi sekali,,,

HAPPY BESDAY TO cik HANA!!!


























erk. saya pon tak paham macam mana la bapak cik hana pon boleh hantar poskad. bukan dy pegi obesi ke cik hana? tah la. saya tolong susun je. sekian.

3 comments:

the GirL said...

hepi besday hana...
tapi ape kaitan gambar yg paling atas tu?????

an nur said...

haha. saje nak bajet femes. aku kan PA dy smlm! hahah. hana tak pulak masuk gamba.

EIPUL said...

happy birthday gak untuk Hana, haha