2/13/2011

JOM PAKAI BAJU KURUNG!!

salam.
huhu. sempena dah di ambang maulidurrasul ni, aku nak ucapkan selamat menyambut hari maulidurrasul dan berarak sambil berselawat ke atas baginda Nabi Muhammad S.A.W.. hurm. dulu je ada buat. masa kat sekolah rendah ngan sekolah menengah je. masuk matrix dah takde wat perarakan maulidurrasul dah. UKM taknak buat ke?? huhu. kalau ada wat,, aku nak join!! tapi dah kalo takde nak wat camner kan. dalam bilik pon boleh je kalo nak wat. maksud aku selawat je la, takyah nak pusing-pusing bilik kan.


misi aku wat post ni.. aku juz nak cakap aku sangat amat tertarik menarik fizi memang da bomb! ngEe~ ke-da'bomb-an itu disebabkan oleh status dy tadi. yang mana, untuk menggambarkan kebersediaan kita untuk menyambut hari maulidurrasul lusa hari, marilah semua kita pakai baju melayu @ baju kurung pada esok hari. takpayah nak pakai baju untuk pegi dating. lupakan je la valentines day tue. tapi jangan la pakai esok je. lusa tu la hari maulidurrasul. pakai la lusa jugak.

aku sayang kau lebih ah fizi.

aku tahu, ramai yang dah sediakan hadiah, dah reserve tempat dating, dah tempah tiket wayang sempena valentines day kan? huhu. takpayah la nak sambut benda tu. erk. aku bukan cakap macam ni sebab aku tak kapel, tapi aku rasa macam sumer dah tahu kan asal usul valentines day tu. yang taktahu tu,, pandai-pandai la tanya cik google eh. dan kalo aku kapel pon, aku akan cuba la untuk elak sambut valentines ni. insyAllah. bukan ape, kalo dah sayang sangat, takde nye istilah hari spesial macam ni. hari-hari adalah hari kekasih kan? so, paling tak boleh tahan pon, kita juz elak la daripada agung-agungkan tarikh 14feb ni. ni tarikh tak baik bagi umat Islam. tambah pulak esok nye tu hari mengingati Nabi Muhammad. agak-agak ada lagi tak yang konfius yang mana lagi penting untuk disambut? meh nak ketuk sikiitttt!

finally destructed....

haa, kembali kepada misi asal aku. jom pakai baju kurung esok n lusa! jom3! siyes, kalo pakai baju kurung, korang lagi lawa.

hee~ nak jugaakkk.











pssst ; ada gambar yang takleh besarkan. aku guna lappy hana ni. tak reti nak wat. =.=''

3 comments:

kindergartenlibrary said...

baju kurung itu selesa .
=)

Anonymous said...

kan cantik pakai baju kurung..
yeah3.. sok berbaju kurung la kita ^^

::TheHandmadeCraft:: said...

http://thehandmadecrafts.blogspot.com/