9/18/2011

sepatah dua kata.

salam. ;)

akhir-akhir ni, aku rasa macam dah kembali jadi blogreader balik. sebab bukak blog hanya untuk tengok bloglist aku ade update tak. sebab aku takde ape-ape yang nak dicerita dah. kalau ada pon, mesti bosan sebab takde gambar. lagipon aku tak pegi mane-mane. =.=''

eh tapi lepas ni aku ada kena pegi kursus. maybe ada cerita disebaliknya. haha. rasa taknak cakap lagi kursus ape sebab classmate aku syila mesti akan baca update nihh, dan akan MUAHAHAHA! AN, KO G KURSUS NI??! siot.

okay, kembali kepada mod membaca. #bye.






4 comments:

Eipul said...

aku pun jadik blogreader gak weh, malas sangat2 aku nak update selalu sbnrnya, lol

the GirL said...

bongok nye ko..!!
mesti kursus untuk ibu2 kan?? hahaha

ANNUR said...

@eipul

aha. malas + tadek idea...

ANNUR said...

@the girl

siyes wei, ko akan gelak kaw2 after knowing. =.=''